Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van frankveerinthailand - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van frankveerinthailand - WaarBenJij.nu

Door: frankveerinthailand

20 Maart 2011 | Thailand, Phuket

Phuket (Costa del Sol)

Sawasdee krap allemaal

Daar zijn we met ons laatste reisverhaal. Jeetje wat is de tijd toch ook weer gevlogen!! we beseffen heel goed dat we morgen weer naar Nederland vliegen (en het daar een stuk kouder is).

Onze dagen op Phuket zijn ons wel goed bevallen. Het is alleen echt heel anders dan alle andere plaatsen die we gezien hebben!! Het strand heeft veel weg van de Costa del sol en het is hier erg druk en touristisch. In de uitgaansstraat (de beruchte straat van Phuket) hebben we veel bijzondere dingen meegemaakt!! Verder hebben we hier lekker gerelaxt en hebben we vanavond heerlijk Thais gegeten (lees: Thaise Mac Donalds). Na 4 weken noodles en rijst waren we het nu zat!!

Dit was ons laatste reisverslag.. Hopelijk hebben jullie ervan genoten om ons te volgen!!

Sawasdee krap allemaal en tot in Nederland :)

• 21 Maart 2011 - 11:00

Laura & Göran:

Een heeele goede reis terug en tot in Nederland! (is gelukkig lekker zonnig hier!)

Liefs

Verslag uit: Thailand, Phuket

rondreis door zuid Thailand

24 Januari 2012

nieuwe reis is een feit (Dubai,Java,Bali)

20 Maart 2011

20 Maart 2011

17 Maart 2011

Koh Phi Phi

14 Maart 2011

Koh Phi Phi

Hallo allemaal, Leuk dat jullie even een kijkje komen nemen op onze website! We gaan een rondreis maken door zuid Thailand. We landen (en starten) in Bangkok na een tussenstop in Hongkong. Vervolgens gaan we 5 weken reizen door zuid Thailand en leggen we ongeveer een afstand af van 2200 km waarna we eindigen in Phuket. Van daaruit zullen we weer terugvliegen via Hongkong naar Amsterdam. Hopelijk vinden we tijdens onze reis voldoende wifi punten zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van foto's en reisverslagen!

Actief sinds 13 Dec. 2010