Rondreis New York en Brazilië - Reisverslag uit Deventer, Nederland van frankveerinthailand - WaarBenJij.nu Rondreis New York en Brazilië - Reisverslag uit Deventer, Nederland van frankveerinthailand - WaarBenJij.nu

Rondreis New York en Brazilië

Door: Vera Urlings

06 Juli 2013 | Nederland, Deventer

Lieve allemaal,

Onze volgende reis is alweer een feit. Aanstaande donderdag 11 juli zullen we weer een mooie reis gaan maken. We gaan dit keer met zijn vieren, samen met Jeroen en Anniek, goede vrienden van ons.

We vliegen vanuit Nederland eerst naar New York. Daar zullen we ongeveer 3 dagen blijven. 11-12-13-14 juli.

Daarna vliegen we door naar Brazilië waar we het volgende gaan doen:

14-15-16-17 juli Rio de Janeiro

17 juli vlucht van Rio de Janeiro naar Campo Grande (de pantanal) waar we 17-18-19-20-21-22 juli zijn. We gaan hier een camping trekking maken door de pantanal. Een groot natuurgebied in Brazilië dat rijk is aan enorm veel diersoorten.

Vanuit Campo Grande (pantanal) vliegen we weer door op 22 juli naar Manaus (amazone). We verblijven hier 22-23-24-25-26-27 juli voor een jungle trekking door de amazone.

Op 27 juli vliegen we door van de amazone naar Iguacu om de watervallen te bekijken. We hopen ze 1 dag vanaf Brazilië te kunnen bekijken en 1 dag vanaf de Argentinië. Hier zullen we 27-28-29 juli verblijven.

29 juli vliegen we weer terug naar Rio de Janeiro. Hier zullen we nog een paar dagen verblijven om lekker te zonnen/chillen/zwemmen etc.

Op 2 augustus vliegen we van Rio de Janeiro naar Atlanta (Amerika) waar we dan 1 hele dag hebben om rond te kijken. In de avond gaat onze vlucht weer door naar Amsterdam. We zullen dan op zondag 4 augustus weer op Nederlandse bodem komen te staan.

Verslag uit: Nederland, Deventer

Hallo allemaal, Leuk dat jullie even een kijkje komen nemen op onze website! We gaan een rondreis maken door zuid Thailand. We landen (en starten) in Bangkok na een tussenstop in Hongkong. Vervolgens gaan we 5 weken reizen door zuid Thailand en leggen we ongeveer een afstand af van 2200 km waarna we eindigen in Phuket. Van daaruit zullen we weer terugvliegen via Hongkong naar Amsterdam. Hopelijk vinden we tijdens onze reis voldoende wifi punten zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van foto's en reisverslagen!

Actief sinds 13 Dec. 2010